Pathfinder™ написа:Някъде гледах такава пласмаса с свинска опашка но не я откривам по сайтовете и не помня как се казваше,чрез нея се закрепва фара на вилката и се наглася светлината нагоре надолу.При шосейно кормило може да монтирате фара и при извивката на drop bar,виждал съм колоездачи там да си монтират фаровете.Нещо подобно съм срещал от снимката в магазини за скрепителни елементи,дори имам в къщи бройки и мога да ви кача снимка как изглежда но най рано утре.
Много интересен преходник, колега. Страхотна идея, пусни повече материал ако намериш.
Иначе - не съм с шосейно кормило, а трекингово вече, а бях на право известно време и кантарни сайклокросови спирачки.
Ето сетъпа ми:

Ето какво изработих аз наскоро, закрепя се на скобата за класически фар на динам на болта на прдната спирачка(п.с. То твоето е същата идея като това, което аз съм изработил по случайност):


Проблема е, че при другото колело същата скоба опира в кантара, малко по-различна е височината там.
Randonneur написа:Преди да излязат диодните фарове, имаше едни акумулаторни сигми с халогенна крушка. Те вървяха със специална стойка за 2 фара, която се монтира върху кормилото и издигаше осветителните тела над чантата. Това при условие, че чантата е с такава конструкция, че не стои много нависоко над кормилото. Поне моята беше такава.
Имам останала една такава стойка и мога да й пусна една картинка, ако представлява интерес, или просто за конструктивна идея...
Иначе гледам чужденците, които са с чантички по бреветите, че карат масово с фарове над спирачките и дори на оста на предната капла....
Възможно е да се ползва същата втулка/цилиндър и на скоба за динамо отстрани на вилката (от ляво ест) максимално високо нагоре. Това ми дойде като идея като споменахте за вилката.